آینده نگری یکی از رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه ای است

آینده نگری یکی از رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه ای است

گیلان- سرپرست استانداری گیلان، با بیان اینکه آینده نگری و بهره گیری از اطلاعات به روز مبنای تصمیم گیری ها باید باشد، عنوان کرد: تفکر و اعتقاد برنامه ای، مشارکت و هم افزایی رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه‌ای است.

یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 17:18

به گزارش هفته نامه پزشکی امروز به نقل از قدس آنلاین 

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ، ارسلان زارع در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: همواره اندیشیدن و برنامه ریزی پیش از هر اقدام برای رسیدن به هدف، برای بشر و جامعه بهترین راهکار برای پیمودن مسیر توسعه بوده و می باشد.

وی با تاکید بر لزوم هم اندیشی، هم افزایی و گفتمان سازی بیشتر برنامه ای، تصریح کرد: شورای برنامه ریزی امکان به کارگیری اندیشه گروهی و رسیدن به خرد جمعی برای تصمیم سازی بهتر را تحقق می بخشد.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه آینده نگری و بهره گیری از اطلاعات به روز مبنای تصمیم گیری ها باید باشد، عنوان کرد: تفکر و اعتقاد برنامه ای، مشارکت و هم افزایی رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه‌ای است.

وی با تاکید بر لزوم اعتقاد به اجرای برنامه های توسعه‌ای و اسناد بالادستی میان مدت و بلند مدت از جمله برنامه ششم توسعه و سند آمایش سرزمین در جهت توسعه پایدار در استان و کشور، بیان کرد: لازم است تا با همگرایی و تلاش جمعی با جدیت در این مسیر گام برداریم.

زارع به ظرفیت بالای استان گیلان و امکان توسعه همه جانبه آن اشاره و تصریح کرد: تغییر نگاه توسعه ای سنتی به نگاه توسعه سبز – آبی، با رویکردهای توسعه اقتصادی دریامحور، تقویت و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات، توسعه بوم گردی و گردشگری خلاقانه و نیز توجه به کارآفرینی می‌تواند آینده امیدبخش برای استانمان را ترسیم کند.

تعداد بازدید : 366

ثبت نظر

ارسال